Regulamin
- PRZEDMIOT UMOWY
- Na warunkach określonych w ogólności w regulaminie zakupów (“Regulamin Zakupów”) a w szczególności w niniejszym regulaminie („Regulamin Subskrypcji”), Subskrybent zobowiązuje się do zakupu – za wynagrodzeniem – uzgodnionej ilości oraz rodzaju kawy do osobistego użytku („Subskrypcja”), a Sprzedawca zobowiązuje się realizować Subskrypcję z profesjonalną starannością i z uwzględnieniem preferencji wskazanych na następującej stronie WWW: hi.coffeedesk.pl.
- Do zawarcia między Subskrybentem a Sprzedawcą (łącznie, „Strony”) umowy w przedmiocie Subskrypcji („Umowa Subskrypcyjna”) potrzeba, aby Subskrybent:
- potwierdził, że jest Konsumentem;
- zaakceptował Regulamin Subskrypcji i (aktualny) Regulamin Zakupów;
- wybrał ilość i rodzaj kawy spośród wariantów oferowanych przez Sprzedawcę;
- wybrał częstotliwość dostaw kawy spośród wariantów przewidzianych przez Sprzedawcę;
- przesłał tak zdefiniowaną Subskrypcję za pomocą formularza Subskrypcji zamieszczonego przez Sprzedawcę na następującej stronie WWW: hi.coffeedesk.pl
- Dla uniknięcia wątpliwości, do Umowy Subskrypcyjnej stosuje się postanowienia Regulaminu Subskrypcji oraz – w zakresie z nim niesprzecznym – postanowienia Regulaminu Zakupów, w tym dotyczące rękojmi, gwarancji oraz ochrony danych osobowych. Dla przykładu, „Subskrybentem” w rozumieniu Regulaminu Subskrypcji jest Konsument (w rozumieniu § 1 ust. 7 Regulaminu), który posiada aktywne Konto Klienta (w rozumieniu § 1 ust. 8 Regulaminu), założone zgodnie z postanowieniami Regulaminu Zakupów.
- REALIZACJA SUBSKRYPCJI
- Na podstawie Umowy Subskrypcyjnej Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Subskrybentowi zamówioną kawę, z częstotliwością (co 14 albo co 30 dni) wybraną przez Subskrybenta, na adres fizyczny wskazany w formularzu rejestracyjnym Konta Klienta. Wysyłka będzie realizowana do 4 dni roboczych od momentu pobrania płatności za dany okres subskrypcji.
- W ramach Umowy Subskrypcyjnej Subskrybent może jednostronnie zmienić – dowolną ilość razy – rodzaj kawy, a także – dowolną ilość razy – zwiększyć jej ilość, pod tym jednak warunkiem, że kolejne wybory mieszczą się w wariantach oferowanych wówczas przez Sprzedawcę. Zmiany dokonane przez Subskrybenta wywołują skutek po upływie 30 dni od ich wprowadzenia poprzez Konto Klienta na stronie hi.coffeedesk.pl
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie Subskrybentowi – na jego adres email wskazany w formularzu rejestracyjnym Konta Klienta – potwierdzenie zawarcia Umowy Subskrypcyjnej, w tym kopię treści zawartych w formularzu Subskrypcji, Regulaminu Zakupów oraz Regulaminu Subskrypcji, a także potwierdzenie zmian dokonanych na podstawie pkt. 2.2 powyżej.
- WYNAGRODZENIE
- Wynagrodzenie płatne jest w:
- wysokości wynikającej ze wskazań dokonanych w Subskrypcji, z uwzględnieniem przewidzianych preferencji;
- wyłącznie kartą płatniczą lub kredytową – . wynagrodzenie jest pobierane co 14 dni albo co 30 dni, stosownie do wariantu Subskrypcji wybranego przez Subskrybenta.
- Zapłata wynagrodzenia warunkuje dostawę kawy w tym sensie, że wysyłka kawy następuje w ciągu 48 godzin od dokonania płatności.
- Wynagrodzenie płatne jest w:
- OKRES OBOWIĄZYWANIA
- Umowa Subskrypcyjna zostaje zawarta w dniu przesłania Subskrypcji zgodnie z pkt. 1.2 powyżej i wiąże przez czas nieokreślony. Subskrybent może rozwiązać Umowę Subskrypcyjną z dowolnej przyczyny, za wypowiedzeniem złożonym nie później niż na 48 godzin przed pobraniem wynagrodzenia za kolejny okres subskrypcyjny.
- Sprzedawca może rozwiązać Umowę Subskrypcyjną:
- za co najmniej 30-dniowym okresem wypowiedzenia skutecznym na dzień zakończenia programu subskrypcyjnego określonego w Regulaminie Subskrypcji, gdy Sprzedawca zdecydował się zakończyć ten program;
- ze skutkiem natychmiastowym, gdy Subskrybent opóźnia się z zapłatą wynagrodzenia co najmniej 14 dni w stosunku do terminu płatności wskazanego w pkt. 4.1.
- Oświadczenie woli rozwiązania Umowy Subskrypcyjnej może nastąpić w postaci elektronicznej poprzez Konto Klienta lub z wykorzystaniem adresów email wskazanych, odpowiednio, w formularzu rejestracyjnym Konta Klienta oraz w pkt. 2.2 powyżej.
- POSTANOWIENIA RÓŻNE I KOŃCOWE
- Do prawa odstąpienia od Umowy Subskrypcyjnej stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu, zgodne w tym względzie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Odstąpienie (anulowanie) może nastąpić poprzez konto klienta, gdzie Subskrybent ma do dyspozycji przycisk do anulowania.
- Regulamin Subskrypcji wchodzi w życie z dniem 27.01.2021 roku.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulamin Subskrypcji z następujących przyczyn, mianowicie:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni stosowanej przez uprawnione organy, mającej wpływ na treść Regulaminu Subskrypcji i skutkującej koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
- wydania orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego wpływ na treść Regulaminu Subskrypcji i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu;
- zapobiegania naruszeniom Regulaminu Subskrypcji lub przeciwdziałania nadużyciom;
- usunięcia niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu Subskrypcji;
- zmiany technologicznej w procesie zakładania Konta Klienta lub zakupowym
- Sprzedawca poinformuje Subskrybenta o treści zmian na 7 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu Subskrypcji na adres email wskazany w formularzu rejestracyjnym Konta Klienta. Jeśli Subskrybent nie złoży w ww. terminie oświadczenia woli rozwiązania Umowy zgodnie z pkt. 4.1 zdanie drugie powyżej, Subskrybent będzie związany postanowieniami zmienionego Regulaminu Subskrypcji.
- Aktualny Regulamin Subskrypcji, a także wszelkie jego poprzednie wersje są dostępne na następującej stronie WWW: hi.coffeedesk.pl/regulamin.